Per aquest motiu BOMBERS INDIGNATS recolza la manifestació del proper dia 16 de febrer en contra dels desnonaments que convoca la PAH. PLATAFORMA D'AFECTATS PER LA HIPOTECA.
Hem quedat a les 16.30 a la plaça Goya (c/Sepúlveda amb ronda St. Antoni)
"BOMBERS INDIGNATS SOM MÉS QUE 112!!!!!"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.